מועצת גדולי התורה במכתב מיוחד על גזירות הממשלה: "לא יעלה בידם מאומה"

מוטי סבן No Comments on מועצת גדולי התורה במכתב מיוחד על גזירות הממשלה: "לא יעלה בידם מאומה"

מועצת גדולי התורה יוצאת במכתב מיוחד, על רקע גזירות הממשלה הרוצה בחורבן עולם התורה והיהדות, גדולי התורה קראו לציבור: "להתחזק מאוד בהתמדת לימוד התורה, ובין אדם לחברו, ולשפוך לב כמים בתפילה וזעקה שיתרבה כבוד השם בעולם". בנוסף הזהירו שלא להתמנות לשום תפקיד במשרדי הממשלה והשרים. גם בעלי המוסדות יצרו קשר איתם רק לאחר שאלת חכם | המכתב המלא

21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הציבור החרדי נערך להשיב מלחמה בכל הדרכים האפשריות נגד החקיקה האנטי-חרדית שבאה לידי ביטוי השבוע בהחלטתו המתריסה של שר האוצר לשינוי תנאי הזכאות לסבסוד בתשלומי מעונות היום הפוגעת קשות במשפחות חרדיות ובלומדי התורה.

מועצת גדולי התורה פרסמה אמש מכתב מיוחד המזהיר כל אשר יראת ה' בלבבו כי אין לשתף פעולה עם אנשי השלטון קל וחומר שלא להתמנות אצלם לתפקידי יועצים אף ברשויות המקומיות וגם הנצרכים לקשר עם שלטון יעשו זאת אך ורק לאחר התייעצות ושאלת חכם-
לשון מכתב מועצת גדולי התורה שחזקה את הנציגים החרדים בכנסת הפועלים בדרכים שונות לביטול הגזרות.

במכתב של מועצת גדולי התורה שליט"א נכתב: "וכבר בימים אלו מכריזים הם על רצונם להצר את צעדיהם של אברכי הכוללים עמלי התורה המסולאים בפז, אשר נשותיהם הצדקניות מוסרות עצמן שיהא ביתם בית של תורה על טהרת הקודש, ומדמים בנפשם שעל ידי גזרותיהם למנוע מהם תקציבים לילדים היקרים שיחי', יגרמו שלא ישבו באוהלה של תורה. אמנם לא יעלה בידם מאומה, כי התורה הקדושה היא חיינו ואורך ימינו ובה נהגה יומם ולילה".

עוד נכתב: "אוי לנו שכך עלתה בימינו, וכמה עלינו להצטער על לחילול שמו יתברך, ומחוייבים אנו להתחזק מאוד בהתמדת לימוד התורה, ובין אדם לחברו, ולשפוך לב כמים בתפילה וזעקה שיתרבה כבוד השם בעולם, וישובו אחים תועים בתשובה שלימה, ולא יכשלו בשרירות ליבם ח"ו".

בנוסף סיעת ש"ס השיקה אמש מסע פרסום חדש שכותרתו ממשלת בנט-ליברמן מרעיבה את ילדי ישראל והחלה התארגנות למגבית עולמית במטרה לסייע לאברכים שיפגעו כלכלית בעתיד.



0 תגובות